En ny början

Vet inte hur många gånger jag nu försökt mig på att få till en bra blogg som jag uppdaterar regelbundet men utan att lyckas så nu gör jag ännu ett tappert försök. Detta är alltså min lilla blogg som nog mest kommer att handla om pyssel och kortmakeri. Hoppas att någon får glädje av den... I lördags gjorde jag en liten utflykt till Borås för att fira Magnolias 10 års dag. Hade med mig ett kort som skulle få vara med i en tävling där det fanns möjlighet att vinna en Cuttlebug. Spenderade nästan 2 timmar i affären och shoppade loss en hel hög med saker och lagom till jag var färdig var det prisutdelning i tävlingen. Och gissa vem som vann? Jo lilla JAG! Jag som aldrig annars vinner något överhuvudtaget! Jag fick adoptera en alldeles egen liten grön skalbagge! Oj vad glad jag blev!

Här är kortet (ursäkta den dåliga skärpan men min skanner kommer inte överrens med saker monteradepå 3D kuddar,,,)

image1

Motiven är färglagda med akvarellpennor.

Tack för titten!

Kommentarer
Postat av: Sandra (Sasha)

Superfint!

2007-07-20 @ 12:39:32
URL: http://www.familjenlundell.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0