Vänskapskort

Hejsan på er!

Det är så underbart kul att hitta nya snälla och söta kommentarer när man loggar in på bloggen! En stoooor KRAM och ett stooort TACK till er alla! Ni förgyller verkligen min tillvaro!

Som jag skrev tidigare så gjorde jag ett kort för ett tag sen som jag inte ville visa eftersom personen som skulle få kortet brukar kika här ibland men nu har hon fått kortet så det är "safe" att visa det nu. Stämpeln är från Alota Rubber Stamps (köpt hos Easer). (Ber fortfarande om ursäkt för de konstiga skuggorna som blir när man fotar för sent på dagen... Ni får försöka att tänka bort dem)

image50

image51

image52

image53

I paketet står det "The greatest gift is not found in a store nor under a tree but in the heart of a true friend". Tyckte det passade så bra till just detta kort och till personen som fick det!

Än en gång en stooor kram till er alla!

Back in business!

Oj vad längesen nu! Jag har haft dåligt samvete varenda dag för att jag inte hunnit uppdatera bloggen. Har inte ens haft tid att pyssla något förren nu i helgen. Då tog jag mig helt enkelt tid och eftersom jag var solo bjöd jag hit Petra på lite pysselkalas. Oj så trevligt vi hade! Det blev en helhelg med pyssel, vin, skratt och prat.

Alla dessa alster hann vi kreera ihop (fast dom allra flesta är Petras, jag fattar inte att jag är så långsam när jag gör kort....)

image39

Här kommer en närmare titt på några av mina kort (ni får ursäkta alla konstiga skuggor som blivit eftersom korten är tagna i solnedgång)

image42


image43

image44

image45

image46

Och så ett litet julkort......

image47

image48

image49

Har gjort ytterligare ett kort men med risk för att personen i fråga som ska få kortet kanske är här och tjuvkikar så väntar jag lite med att lägga ut det.

Just det! Jag har ju även fått den otroliga äran att bli tagen av Lillemor! TACK!!!! Det gick rakt in i hjärtat! Jag vill då skicka "tagningen" vidare till 4 underbara pysslare nämligen:

Örnen (Lisa) http://ornen.blogspot.com/
Lisa-Mattias http://lisamattias.blogg.se/
Leamon (Monica) http://leamon.blogg.se/
Petraso http://petraso.blogspot.com/

Dessa fyra ger mig mycket inspiration och förtjänar många, många kramar!!!

Nu ska jag återgå till husplanerna....hmmmm börjar tröttna något..... speciellt som vi nu har grannar som överklagat vårt bygglov.... usch...det drar bara ut ännu mer på tiden....suck.

Ha det gott!!!! Stor kram till er alla!

Jag lever....

Hej på er!

Ville bara säga att jag lever men har fullt upp så det har inte blivit så mycket pysslande eller uppdatering av bloggen. Solly, solly! Har börjat jobba igen efter semestern och husbygget har dragit igång ordentligt i och med att vi fick bygglov förra veckan. Nu väntar en massa val, planering in i minsta detalj (vem hade kunnat ana att det tar en hel dag att planera var alla uttag och ljusknappar ska sitta...?), jaga folk, mm mm....

Har ett litet kortprojekt på gång som jag hoppas kunna visa inom snar framtid. Tills dess - sköt om er!

Kram

RSS 2.0